zondag 23 januari 2011

T lang niet gespostt

Deeeltjee 13..

woohw ik ben echt heel erg triesstt. ik heb gewoon al meer dan een maand niet gespost dat is echat zwaaaar erg.. ik beloof ik ga weer meer posten.. ik had het gewoon een beejte veelste druk te veeel gedaann. te veeel leuke dingetjes gedaan. lekker met met schatje en met me bestevriendinnetjes gedaaan.. wezen zwemmen lekker feesten in de club.. in de kroeg zitten met oud en nieuw oppassen op me broertje met me lieffie..  ik weet niet wat me broertje gedaan heeft maar ik heb popcorn gebraden.. hahah ik kan er nog steeds stuk op liggen. ook ga je geen kussen gevechte houden buiten midden in de nacht.. met ze 3e in een bed omdat er geen plek was voor meer. maarja er zij nog veeeel meer leukere dingen te vertellen.. zoals gewoon donderdag alsweer 2 maandjes met me lieffie.. gewoon super lang al ook komt er weer bijna valentijns dag is er nog iemand met een leuk ideetje om me schatje te verassen.. want ik ben de laatste tijd echt super inspiratie loos ik kan echt niets bedenk.. ik dacht aan een super groote kaart en dan een lieve tekst erop met een knuffeltje erbij ofzoo maarja eigenlijk wil ik iets orgineels doen. maar dat kan niet want het is op een maandag en dan kan ik niet wnat ik moet naar school. ik kan hem ook gewoon op zondag verassen. ga ik gewoon naar ze huis en ontvoer ik hemm en neemn ik hem mee en dan veras ik hem met iest lieff maar wat voor lieffs misschien een picknick ofzoo kom ik bij zijn huis aanzetten met een picknick mand jaa dat vind ik wel een leuke maar dan moet het wel ff droog zijn.. anders is het niet leuk..ik ga wel ff kijken wat ik ga doen.. er zijn zoveeel dingen.. maar nu moet ik stoppen er begint iemand te zeuren of het het typ geluid van de laptopp.. wat een gelulll..

tot de volgende keer maar weeer!!

Xxxxjees Michelleee<33

Follow Me @ Twitter; Miesssx

1 opmerking:

  1. ;) Picknickjee! haha, moeten wij samen gaan doen xD. Lekker romantisch dan, maar oke!

    BeantwoordenVerwijderen