maandag 20 december 2010

T leven is fawesomee

Deeltjee 12..

Wooh.. Ik heb gewoon al 3 dagen niet geblogt. Wat erg. Foei michelle. Nu krijg je billen koek van al die mensen. Maarjaa nu heb ik wel super veel te vertellen<33

Het begonn allemaal op vrijdag.. Ging ik lekker chille met me schatjee<33
gingen we zomaar de moorden van final destination missen omdat hij mij ging zitten kietelen.. En toen was ik zielig dus moets ik getroost worden ^^
maarjas die avond danieke met de brandweerwagen naar haar kerst gala brengen! Was super gezellig.. En toen zaterdag lekker met ze alle naar de manege en samme met me schatje anna ingepepert want er ligt achtelijk veel sneeuw.. En later keerst wrnsen knutselen.. En toen naar huis kranten doen.. En door naar daniekee.. En in de avond gezellig met me schatje en evalien en danieke rond lopen innieuwveen en dan daar blijven slappen en lollolig doen.. De dag erna dik ingepepert door jan met ze kut hamster kop! Die rent dus ft vol achter mij aan een heuvel af nou dat gaat niet goed dus flikkert ie vol boven op mij.. Nou dat was kouddd:. Ik ga dus die middag weer naar huis kom ik thuis vraagt mijn vriendinnetje juuli of ik mee ga sleeeën tuurlijk ga ik mee dus wij sleeen en steeds maar weer omvallen.. Nu zijn we dus alle bei helemaal blauw van de blauwe plekken.. Nou dan wordt het alweer maandag die middag gaa ik alweer naar me schatje toe.. Filmpie kijke nou ik heb alleen zijn hoofd van dicht bij gezie
en de film niet (a) echht handigg.. Toen moest ik in de avond paard rijden kwam ie kijken echt super sweet.. Maarjaa ikbwas best te druk bezig met me paard want die had last van de sneeuw kriebels dus was super druk.. Maar het ging echt facking goed met ginger ze was echt super braaf.. En vandaag komt ie weer hier heen.. Zonder dat ik het weet.. Kuch kuch
hihi ik moest thuis blijven dus komt ie gewoon gezellig hier heen.. Veeel leuker dan alleen
thuis zittenn.. En morgen waarschiijnlijk naar new kids turbo met met schatje en nog een paar van zijn vriendenn.. Het wordt gewoon een te super toffe week<33 jullie zullen dus niet egt veel van mij horen want ik ben nu erg druk met leuke dingen doen met de liefstee<33

Tot de volgende keer maar weer..!

Xxxjees Michellee<33

Geen opmerkingen:

Een reactie posten