donderdag 16 december 2010

Tomoroww...

Deeltje 11..

Tommoroww tomoroow why it can't be to night..? Ooh ik heb zo'n zin in morgenecht echt een geniaale dag gaatbhet wordee.. Eerst nog ff 2 uurtjes naar school =[.. En dan naar huisje ff eten.. Met het hondemonster wandelen.. En dan gauw door fietsen naar ter aar.. Niets raarder dan een ter aarder.. Hihi je schatje zal maar een raare ter aarder zijn.. Nee hoor hij is lieff..<33!
Maarjaa daar een beetje hyper zij energie zuipen en lache om hard ... praten.. Gewoon omdat het kan.. En heel toevallig hetzelfde denken.. En samen gaan aftelle hoelang het nog duut tot de volgende dag.. En zekker wel horror kijken.. En lekker schrikken hhihihi.. We zijn gewoon te cooolww... Hihi wat een telepatie toch weeer..<33!
Maarjaa daarna weer snel naar huis fietsen. Eten met het monster naar buiten.. En dan mee naar het kerst gala van mijn besstie Danieke.<33 en zorgen dat mijn vader haar intee rijdt met de brandweer wagen en dan ff kijken bij haar en spekkie met de openings danss.. En hoe de andere aan komen echtgewelig ik wil daar ook op school zitten.. Maar ja een te hoog advies havo.. Saaiheid.. En dan weer naar huis en kapot zijn en de volgende dag kranten en daan weer naar danieke en dan daar slapen savonds en ff stappe enzoo en dan zondag doood zijn..=] hihi wat een gewelig weeekeeeendd met me allessiess..<33!

Tot de volgende keer maar weer..!

Xxxjees Michellee..<33!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten