zaterdag 11 december 2010

Zaterdag..

Deeltjee 7..

Yeeeeeesss... Het is weer zaterdag.. Meestal hou ik wel van de zaterdag.. Maar deze leek vanochtend wel een hell te worden.. Niet naar de manege.. Niet stappen.. Best wel stom enzoo.. Maar toch ff gezellig met me vriendinnetje Claudia naar het paardje Ginna geweeest.. En voor het eerst in 3 maanden weer met der gereden..ging echt goed!! Daarna nog meer dan een uurtje in stal lopen klesten.. En zijn we tot de conclusie gekomen. Dat het grappig is om te vragen aan je vriend wat voor een kleur onderbroek ie aan heeft ^^ .. Hihih wat een lol.. Heeft Hessel haar vriend toch mooi weer een blauwe aan.. Kan je goed matchen enzoo.. Hihih ga ik ook eens aan me booy vragen.. Of toch niet.. Best wel een beetje heel erg beschamend enzoo.. Niet doen dus... Maar wel lekker sixpackies spotte.. En dan ff voelen.. Hahah Clau wat hadden we toch een lol... Hihi.. Volgende week zekker weeer doen.. Met de liefste en het paardjee..<3.. OOh ik ben zoo blij.. De kerst boom staat er weer.. De hele kerst sweer is weer terug.. Alle kaarsjes weer aan in huis.. Het  blijft gewoon te leuk.. Dus nu ff de laatste ballen ^^ erin hangen en dan ik hou van holand kijken.. Een lekkere rustige avond!!

Tot de volgende keer maar weeer!!

Xxxxjees Michellee.....<3!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten