dinsdag 14 december 2010

Kansloooz..

Deeltjee 9"!

Yeeh deeltje 9 alweer mij lucky numbre..! Hihi kanslooz Het blijt een leuk woord.. Nou het is helemaal grappig als er zo'n verhaal acher zit net als bij mij.. Zitje bij je 8er8ernichtje/vriendin Evalien gezellig aan het dinner.. Hihi zeg je dat iets kanslooz is.. Zegt haar vader zo spontaan tegen je dat je zelf kanslooz bent.. Tjaah ik ben nog al spontaan dus ik zeg direct als antwoorsdt terug dat ie een prutser is.. Hihu gelukig kon ie de garp ervan in zien.. Dus nu ieder keer als ik daar kon 2 keer in de week is het hee kanslooze kom je je geliefde famile lid weer ontvoeren. Hihi nee tuurljk niet ik laat de prutser toch thuis.. Ik neem het aanhangsel mee.. Iedere keer gaat ie weer helemaal stuk met de slape lache.. Echt al bijna een half jaar zo maar hetblijft grappig.. Vooral als je al een blik red bull op heb nou dan gaan we al helemaal stuk en dan nog zo'n opmerking er bij geniaaal..! Hihi maar genoeg gelult nu wordt het stompzinig.. Morgen dan is het woensdag..!

Nou tot de volgende keer maar weer..!

Xxjes Michellee..<3!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten