woensdag 15 december 2010

Woenedag..

Deeltje 10..!

Dat breekt zo lekker de week. J kent de reclame allemaal wel. Geniaal hoor de knor top 10 nou vandaag is het nummertien hoor.. Ookal at ik spruite.. Jaggie die waren echt ranzig vandaag normaal gaan ze wel maar vandaag iewww.. Maarja morten ook niets uit de knor mixen top 10 xd.. Hihi hij blijft mooi.!
Maarja genoeg geluld over een kut reclame.. Vandaag lekker een dagje helemaal niets gedaan alleen ff 4 uurtjes naar school geweest en ook nog f de eersrte nog ff geskiptt.. Blijft leuk uislappen..! Maarjaa ik ben echt facking inspiratie loos vandaag.. Ohnee uitspiratie.. Eigenlijk niet alleen nu.. Met tekenen niet met omgekeerddag opnde fiets niet en ook met mijn sprookjes beurt vandaag.. Eigenlijk best knap maar nu toch echt geen inspiratie meer.. Maarjaa..
Het enige waar ik aan kan denken is vrijdag middag..<3 een horror middag en dan de hele middag lol hebben om hard ...... omdat het gewoon kan(a) hhaah leberleber:$ okeej ik heb jullie genoeg geiriteerd.. Hihi met dit.. Ik zal maar stoppen miss breng deeltje 11 meer inspiratie naar buiten.. Zou fijn zijn nu is het saaaaai.. Maarjah nog 2 dage ongeveer tot vrijdag middag en zaterdag als het goed is nog feesten met die geakke nieuwveeners!! Hihi maar dag dagg..!

Tot de volgende keer maar weer..!

Xxxjees Michelle...<3!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten