dinsdag 7 december 2010

Genanntten Actiess..

Deeltje 2..

Haha.. Weer een echte Mies actie hoor.. Zit je denk je even ongestoord met je boy te bellen.. En te zeggen hoe je je ouders heb voor gelogen om de volgende dag bij hem te zijn.. En dat ie dom is omdat ie nu al is betrapt op illegaal vuurwerk.. Blijkt je vader onderaan de trap staat te luisteren.. Hihi wat een genant moment.. Ben al blij dat ie niets heeft verstaan.. Anders had ik er morgen nog steeds niet een gekunt xd.. Echt lekker hersenloos.. Of je gaat met de auto omdat als je gaat fietsen je valt.. Nou dat kan ook als je met de auto gaat.. Je raad het al ik stap de auto uit en glij vol op me bek.. Midde voor de ingang van het plein.,
haha iedereen de slappe lache..

Nog zo iets leuks.. Denk je dat je beste vriendin voor ja loopt.. Dus doe je slim en prik je in der rug om haar aandacht te trekken.. Blijkt het een wild vreemde te zijn.. Die helemaal pissed wordt erom.. Haha..! Volgens mij moet je voor zulke acties echt blond zijn.. Lang leven de blondheid.. ff tussen door bijna brunnettes net als mij kunnen het ook(a).. Hihi ben ik de enige die bijna dagelijks van die bloopers heeft.. Iemand net zo blond..? Zet je prachtige bloopers gewoon in een reactie.. Ben ik niet meer het enige domme blondje hier..! Yeeeh blijheid..

Tot de volgende keer maar weer..!
(Hij blijft grappig(a)

Xxxjees Michellee

1 opmerking:

  1. Haha, geweldige bloopers joh! Nou, dat heb ik ook vaak hoor... En dat weet je ook wel. toen op 'werkweek' (het was meer een lolweek met leraar in pyjama!) zei ik zo tegen jou. Kijk als je dronken bent doe je dit. Dus ik loop zo tegen een lantaarnpaal aan. Dat ding begint helemaal te wiebelen! Even later zegt iemand tegen mij, hee, jij liep toch tegen de lantaarnpaal aan? Omg.. Hoe beschamend. Gelukkig is iedereen het vergeten, het was maar een grap dat ik er tegen liep. Haha!

    Xxxx

    Ik lees je blog trouwens every day :) voor de tips and tricks, als je die er ook op wilt zetten!

    BeantwoordenVerwijderen