dinsdag 7 december 2010

Waarom Dit, Waarom Dat?

Het is weer zo ver hoor..
Mijn lieve vriendinnetje komt weer eens met een idee..
Mies is het niet wat voor jou om te bloggen..
Ik doe het ook en het is hardstikke leuk..
En Je hebt toch altijd te veel te vertellen..
En daar heeft ze best wel gelijk in..
Dus kwam ik tot de conclussie..
Ik ga ook bloggen..
Ga ik jullie vervellen..
Met mijn fantastise leven..

Duss enjoyy..<3!

Deeeltjee 1..

Daar zit ik weer eens te denken.. Waarom gaan mensen altijd zeuren als je iets met een jongen heb?? Ik heb op dit moment een schatje van een vriend en ja.. Er staat een datum in mijn naam.. Gaan al die mensen weer eens zeuren van oooh heb je een vriendje.. Ik heb gewoon geen zin meer in al dat gekloot.. Want al mijn vrienden kennen hem en vinden hem een loser.. Maar ze kennen hem gewoon niet goed genoeg hij is echt een schatjee.. Maar ik vind het gewoon zo dom.. Mensen moeten niet zo zeuren.. Net als vroeger dat gezegde: Let toch op je eigen kippen.. Dat konden ze vroeger toch ook zo super goed.. Ik vind dat de mensen van nu dat ook maar weer eens moet doen. Niet dat iemand afstandelijk moet gaan doen.. Maar mensen moeten ook eens begrijpen dat je sommige dingen gewoon voor je zelf wil houden.. Of ze wil vertellen zonder dat mensen daarna door gaan vragen en zich ermee gaan bemoeien.. Je hebt natuurlijk ook nog van die mensen die eigenlijk in een normale dag niets met je te maken willen hebben.. Maar als ze iets bijzonders in je naam zien ineens van alles er over willen weten.. Daar kan ik ook zo super slecht tegen.. Maarjaah ik zal wel weer eens super moeilijk aan het doen zijn.. Terwijl het helemaal niet zo'n punt is misschien..Of stel ik gewoon te veel eisen aan mensen.. Dat zou ook nog kunnen.. Of ben ik gewoon een zeurpiet.. Maarjaah dan ben ik maar lekker een zeurpiet. Ik ben er wel een met overtuiging.. hihih.. Ik hoop dat je er wat aan vind en anders gewoon zeggen.. Of tips ofzoo.. Om mijn blog beter te maken..

Tott de volgende keer maar weer..
(hahah xd sesamstraaat of teletubies ik weet het niet meer(a)..)

Xxxjees Michellee...<3!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten