maandag 13 december 2010

Exusses..

Deeltjee 8..

Weetje ik ga jullie even mijn exucces aanbeiden.. Want mjn nederlands lijkt helemaal nergens op.. Hihi komt ook een beetje door mijn ipod met typen (a) En voor nog iets.. Dat ik gistere helemaal niets heb gepost.. Echt beschammend..! Maar nu ga ik jullie ff vertelle wat ik wilde vertelle..:

Gewoon vandaagtussen de paardjes kwam ik er achter dat ik erg slaap verwekend ben.. Hihi ik stond zo'n hyperactief bijtpaardje te maseren. Hihi staat ze na een half uurtje helemaal te tollen op haar beentjes.. Echt schatig.. Kom er zo'n baas van de stal aan lopen en gaat toe staan kijke.. Ik had niets door dus ik ga rustig door met Idunja maseren.. Normaal was ze al helemaal geak geworden als er iemand voor het schot staat dus had ik ook niets door..
En toen kreeg ik een compliment dat ik goed met paarden kom om gaan.. Hihi blijheid..! Daarna lekker een uurtje rijles gehad op Ginger ging echt super geweligg..! Helemaal great zo'n dag..!
Aahh het duurt nog lang tot vrijdag.. Gemeen dan heb ik gewoon vakantie..! En een horrorfilm marathon met me schatjee...<3! En de rest van de vakantie lekker chillen en shoppen en zwemmen met al me lieffies...<3! Zaterdag nog ff feesten @ de Floww net al die gaare nieuwveeners..! Het wordt gewoon te awesomee..! Maarjaa je hoort nog wel van mij...

Tot de volgende keer maar weeer...!

Xxxjees Michellee

Geen opmerkingen:

Een reactie posten