vrijdag 10 december 2010

Nu weet ik het..

Deeltjee.. 5..

Nu weet ik het hoor.. Het leven is perfect..  Er zijn gewoon te veel leuken dingen in het leven.. Bijvoorbeeld die geweldige verassing van mijn schatje vandaag.. Staat ie ''ineens'' voor de deur.. Het was wel een beetje geplant.. Maar inverband met ruzie met mijne mamaa.. Ging ie ineens voor mijn deur staan zonder dat ik het weeet.. hihi.. Maarjaah het was gewoon echt te geweldig.. Zit ie dan ineens in je huiskamertje.. Echt te gewelidigg.. En dan heb je ineens lol om je hond die op de grond ligt te dwijlen om aandacht.. Of je krijgt een teddy beer naar je hoofd.. En vergeet gewoon de geweldige film die je eigenlijk ging kijke.. Toch nog maar een keertje doen sall 5 kijken met me schatjeee...<3! Weetjee.. Ik vind het toch best wel geweldig nu is het gewoon weeer weekendd..! hihi.. Das toch een stuk beter dan school.. Volgende week nog een weekje en dan gewoon lekker 2 weekjees vrij.. 2 weekjees om met me schatje te chillen en met me beste vriendinnetjes te shoppen enzoo.. hihih het wordt gewoon te geweldig... En om niet te vergeten!! Je vol zuipen met Jillzz.. Omg ze zijn ook zoo lekker.. Maarjaa eigenlijk mag dat niet eeeh.. Maarjaa daar ben ik te stout voor(a).. hihih Ik hou van vakantie.. en van me schatjee.. en van mijn vriendinnetjes.. en van Jillzz.. en van paardjee rijdeeeeeeennn... Maarjaa nu heb ik julllie wel weer genoeg geiriteerd.. Dus zal ik wel weer stoppen om jullie van de ondergang te redden(a).. Dus als ik het zo bekijk ben ik eigenlijk nog wel heeel erg lieff.. hihih maarjaaah..

Tot de volgende keer maar weeeer...<3!

Xxxxjees Michellee...<3!

1 opmerking:

  1. Oeeeh, WE LOVE JILLZ! (En strongbow gold xd)

    hahaha! ik mag vast wel meenemen!

    BeantwoordenVerwijderen